Αναρτήθηκε από: ΝΚΤ | 12/11/2010

Ότι καλύτερο έχω διαβάσει σε ιστολόγιο.

Πέμπτη, Νοέμβριος 11, 2010

~ Λιοτρίβια στα Κουμέικα ~

Τέλη δεκαετίας του ’60.
Παράξενες εποχές…
Προχωρημένο φθινόπωρο. Οι μέρες, βροχαριές τη μια, ξυλιασμένες την άλλη.
Σταμάτησε το μεγαλόσωμο μουλάρι λίγο πριν την τεράστια πόρτα της εισόδου. Το έδεσε πρόχειρα από το καπίστρι πλάι στα άλλα ζωντανά, αριστερά στην άκρη του δρόμου κι έκανε νόημα στους αγωγιάτες να βάλουν ένα χεράκι στο ξεφόρτωμα. Τέσσερα μεγάλα τσουβάλια ελιές το φορτίο κι ο πεντάχρονος εγγονός του στα καπούλια, να κρατιέται ακόμα γαντζωμένος απ το σαμάρι.
-Κατέβα φτάσαμι!!
.
.
.
.
.
.
.
H πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια στην ιστοσελίδα http://mpalos.blogspot.com/

 

Ότι καλύτερο έχω διαβάσει τον τελευταίο 1 1/2 χρόνο που και εγώ έχω  ξεκινήσει να ασχολούμαι και να παρακολουθώ ιστολόγια.
Αυτή η «ανάρτηση» τα έχει όλα!!!!
Λογοτεχνικό κείμενο, ιστορία, λαογραφία,αρχιτεκτονική,ενημέρωση και προσωπικά βιώματα με έντονη συναισθηματική φόρτιση!!!!!
Φίλε Γιώργο, συγχαρτήρια και γι’αυτή αλλά και για όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις.
Εύχομαι να έχεις πάντα αστείρευτη δύναμη και κουράγιο ώστε να μας ταξιδεύεις σε εκείνα τα όμορφα χρόνια.!!!!
Νίκος Κ. Τραγάρης

12 Νοε 2010 12:46:00 π.μ.


Σχόλια

  1. Πραγματικά καταπληκτικό, αριστούργημα… Εμάς τους μεγαλύτερους που προλάβαμε και ζήσαμε την «τελετή» του λιομαζώματος και του λιοτριβιού ,μας ταξίδεψε σε χρόνια όμορφα ανέμελα κι αγνά το υπέροχο αυτό κείμενο του Γιώργου . Ναναι πάντα καλά και να μας επαναφέρει στο νου τέτοιες αναμνήσεις που οι σκοτούρες της καθημερινότητας (και του εκσυγχρονισμού ,τρομάρα μας) τις έχουν απωθήσει στο υποσυνείδητο…

  2. Καλημέρα γείτονες!!
    Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το πόνημά μου άγγιξε ανθρώπους σαν εσάς, στους οποίους και απευθυνόταν πραγματικά!!
    Ο ενθουσιασμός και τα καλά σας λόγια με συγκινούν ιδιαίτερα!!
    Νικόλα σ’ ευχαριστώ πολύ για την αναφορά στην ανάρτησή μου και τα σχόλιά σου
    Ελπίζω σύντομα να γίνει πάλι το …γνωστό «κλικ» που μας μεταφέρει όλους «πίσω» 🙂
    Να είστε καλά
    Καλό Σαββατοκύριακο


Σχολιάστε

Kατηγορίες