Αναρτήθηκε από: ΝΚΤ | 05/06/2012

TO XΩΡΙΟ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ » Νίκου Χατζηιακώβου»

Δεν ειναι Κουβα δεν ειναι Μεξικο ειναι…απο το χωριο Σκουρεικα στην ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΣΑΜΟ

Σαμιωτικη αυλιτσα στο χωριο Σκουρεικα σημερα το απογευμα…ομορφη Ελλαδα!!!

Πανεμορφη καμαρα απο το χωριο Σκουρεικα στην Σαμο

Πρασινο νησι η Σαμος αλλα οχι και ετσι…απο το χωριο Σκουρεικα στην Σαμο

Διπλη σκαλα …γιατι αραγε ? απο τα Σκουρεικα στην Σαμο

«αερινα» μανταλακια….απο τα σκουρεικα παλι, καλο βραδυ σε ολους

ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥΣ ( Νίκου Χατζηιακώβου ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ:

                                                  http://www.facebook.com/chatziiakovou

Responses

  1. ευχαριστω θαναση για την παρουσιαση…εχω και εγω μια ακρη απο το χωριο, η θεια μου-αδερφη της μανας μου ειχε ανδρα τον δασκαλο Χονδρο Σταυρο 🙂 απο τα Σκουρεικα

    • Το ξέρω Νίκο,ο συγχωρεμένος ο Σταύρος ήταν πρώτος ξάδερφος του πατέρα μου και σε θυμάμαι και σενα και τους γονείς σου. Όταν έρθω Σάμο θα έρθω να τα πούμε από κοντά.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

