Αναρτήθηκε από: ΝΚΤ | 22/01/2011

«Διαφωνώ με ότι λες, άλλα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες!» (Βολταίρος)

Στις 12/04/2009 θέλησα να ξεκινήσω ένα ταξίδι στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον με ένα μικρό σκάφος «skoureika.wordpress.com», το επίσημο όνομά του στο διαδίκτυο.

Όταν όμως κάποιος αποφάσιζε να το επισκεφτεί και αν ήθελε να ταξιδέψει μαζί μου, στην είσοδο συναντούσε έναν ευδιάκριτο τίτλο «Τα Νέα των Σκουραίϊκων».

Σαν καπετάνιος (διαχειριστής της ιστοσελίδας), ομολογώ ότι είχα ελάχιστες γνώσεις για το πώς δημιουργείται ένα ιστολόγιο, πως γίνεται πιο πλούσιο σε ύλη, πως γίνεται πιο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες του κλπ.

Άλλωστε μέχρι τότε και εγώ ήμουν ταξιδιώτης (επισκέπτης) σε άλλα ιστολόγια, αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί να κουμαντάρω ένα τέτοιο σκάφος.

Την ιδέα μου την έδωσε ο αγαπητός συγχωριανός, φίλος και ανηψός Θανάσης Κυριακού, το δρόμο μας τον έδειξε ο κοντοχωριανός Γιώργος Βαρβάκης με τα πολύ όμορφα ιστολόγιά του «Μπάλος», «Κουμέικα Σάμου», «Χ-αδιαιρέτου», «ZOOM», κ.ά.

Από τότε πέρασε πολύς καιρός, βρήκα πολλούς επιβάτες, ντόπιους και ξένους, όμως δε μπόρεσα να βρω διαθέσιμο πλήρωμα, εκτός από την βοήθεια-συνεργασία ελάχιστων ανθρώπων που είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Όμως το πάλεψα και το παλεύω μέχρι σήμερα, προσέχοντας τις κακοτοπιές, τις φουρτούνες, τις ξέρες  και γιατί όχι τις συμπληγάδες.

 12/04/2009 – 21/01/2011: Λίγα στοιχεία από το ημερολόγιο του πλοίου.

–          ταξίδι 650 ημερών

–          283 δρομολόγια (αναρτήσεις άρθρων)

–          περίπου 400 εικόνες (αναρτήσεις φωτογραφιών)

–          163 παρατηρήσεις (σχόλια) των επιβατών όλα δημοσιευμένα άμεσα και χωρίς περικοπές

–          περίπου 58.800 επιβάτες στα ταξίδια (επισκέψεις στην ιστοσελίδα), άλλοι τακτικοί, άλλοι περιστασιακοί, άλλοι γνωστοί, οι περισσότεροι όμως άγνωστοι.

Ο απολογισμός μάλλον με ικανοποιεί, το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αλλά εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, όμως και ο κόπος είναι πολύς και ο χρόνος πολύτιμος.  Κάποια όμως από τα σχόλια σας που μου στέλνετε καθώς και οι γνώμες που μου ειπώθηκαν προσωπικά, μου έδιναν τη δύναμη να συνεχίζω την προσπάθεια για ενημέρωση, για προβολή του χωριού μας, για διάλογο, για προτάσεις και για νοσταλγικά ταξίδια.

Όλα αυτά μέχρι χθες το βράδυ που άνοιξα τον υπολογιστή μου για να κάνω την προτελευταία ανάρτηση με τίτλο «Ένα νέο θέμα θα προστεθεί στη σελίδα Φωτογραφικά Ταξίδια».

Ένα σχόλιο που έλαβα με εξέπληξε και με προβλημάτισε!!!!!!!!

Αναρωτήθηκα τι συμβαίνει! Τι έφταιξε! Τι έκανα λάθος! Σκέφτηκα να απαντήσω, σκέφτηκα να ζητήσω εξηγήσεις. Αποφάσισα να μην το δημοσιεύσω μέχρι να ελέγξω όλες τις αναρτήσεις και όλα τα σχόλια που έχουν δημοσιευθεί. Η ώρα περνούσε και δεν μπορούσα να βρω κάτι που να δικαιολογούσε το σχόλιο που έλαβε και δεν δημοσίευσα. Επέλεξα σαν πρώτη κίνηση να κάνω την ανάρτηση με τίτλο «Εεε….τι θα το κάνουμε εδώ μέσα: Αμέρικαν μπάρ:»

Λίγο χιούμορ δε βλάπτει. Λίγα υπονοούμενα δε βλάπτουν. Πίστευα ότι θα έδινα το χρόνο για μία δεύτερη πιο ώριμη σκέψη σε όλους μας.

Όμως φαίνεται και πάλι έκανα λάθος εκτίμηση!!! Ο λόγος ένα νέο σχόλιο που έλαβα το πρωί στην τελευταία μου ανάρτηση. Απογοήτευση!!!!!! Έκπληξη !!!!! Ξανά προβληματισμός!!!!! Ούτε αυτό το δημοσίευσα. Θέλησα να σκεφτώ, να  διαβάσω, να το ξαναδιαβάσω, πέρασε από το μυαλό μου να τα παρατήσω γιατί δεν αξίζει το κόπο να διαθέτω το χρόνο μου και να τα ακούω και από πάνω!!!!!!

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΨΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ!!!! 

 Τη σελίδα κουράστηκα για να την φτιάξω!

Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα!

Προσπάθησα να είμαι όσο το δυνατόν αντικειμενικός!

Θεωρώ ότι δεν έχω θίξει κανέναν!

Πιστεύω ότι έδωσα δυνατότητα έκφρασης σε όλους!

Έχω να επιλέξω ανάμεσα σε 2 φράσεις που ειπώθηκαν από ιστορικά πρόσωπα:

–          «Διαφωνώ με ότι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες» (Βολταίρος)

–          «Το δικαίωμα σας να ομιλείτε, δεν περιλαμβάνει και την υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα    σοβαρά» (Hubert Humphrey)

 Ε,  ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΕΠΙΛΕΓΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ!!!

 Ταυτόχρονα με την ανάρτηση θα έχετε…… τη χαρά να απολαύσετε τα σχόλια που προσωρινά είχα αναστείλει την έγκριση δημοσίευσής τους . Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!!

 Νικόλαος Κ. Τραγάρης

YΠΟΜΝΗΜΑ:

Φραγκίσκος Μαρί Αρουέ (γαλλικά:François-Marie Arouet, επιλεγόμενος Voltaire) (21 Νοεμβρίου 169430 Μαΐου 1778) ευρύτερα γνωστός με το φιλολογικό ψευδώνυμο Βολταίρος (Voltaire) ήταν Γάλλος φιλόσοφος, συγγραφέας και ευθυμογράφος, θεωρείται κεντρική μορφή και ενσάρκωση του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα.

Hubert Horatio Humphrey, Jr (27 Μάη του 1911 – 13 Ιανουαρίου 1978), υπηρέτησε υπό τον Πρόεδρο Lyndon B. Johnson , ως ο 38ος αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών . Humphrey twice served as a United States Senator from Minnesota , and served as Democratic Majority Whip .

Responses

  1. Γεία σας. Πρώτα απ’ολα , συγχαρητήρια για την σελίδα σας. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και είναι καλό να προωθούμε τέτοιες σελίδες.
    Θα ήθελα να πω οτι σε ένα blog δεν πρέπει να βγαίνει η κακία του κόσμου. Ο όποιος είπε αρνητικά σχόλια για την όποια αναφορά ή ανάρτηση που εγίνε στην συγκεκριμένη σελίδα οφείλει να σκεφτεί 2 φορές το σχόλιο του. Χωρίς να γνωρίζω προσωπικά ούτε τον διαχειριστή της σελίδας ούτε το άτομο που προφανώς θίχτηκε (μιλάω ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ καθώς έψαχνα ) δεν τιμάει ούτε τον ίδιο…ούτε και την δημοτικότητα της σελίδας.
    Επειδη και έγω στο παρελθόν διατηρούσα ένα blog κύριε Τραγάρη ξέρω πως αισθάνεστε. Μου είχαν τύχει παρόμοια περιστατικά….αλλα πιστέψτε με οτι αν υπάρχουν δικοί σας άνθρώποι που σας στηρίζουν δεν υπάρχει κανένας λογός να απογοήτευεστε.
    Θα παρακολουθώ τακτικά την σελίδα σας και εύχομαι να μην αντιμετωπίσετε παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.
    Συνεχίστε την πολύ καλή ενημερώση σας και αναδείξτε με αξιοπρέπεια κυρίως τις ομορφίες και τα νέα του μικρου χωριού μας.
    Καλη σας νύχτα.
    Μια συγχωριανή.

  2. Καλημέρα & καλή εβδομάδα,

    σε όλους τους συνταξιδιώτες αυτού του ταξιδιού που λέγεται «ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΑΙΪΚΩΝ».
    Θα πω κάτι το οποίο το έχω αναφέρει και στο παρελθόν, σε παλαιότερη ανάρτηση σχόλιού μου. «ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!».
    Επειδή τυγχάνει να είμαι μέλος κάποιας Τετρακίνητης Λέσχης εδώ και 4 χρόνια περίπου, διαπιστώνω μετά λύπης μου ότι ξεκινάει κάτι πάντα με την προοπτική «για το καλό του συνόλου» και καταλήγει πάντα σε «φαγομάρα του συνόλου».
    Όλοι έχουμε το δικαίωμα διατύπωσης & έκφρασης της γνώμης μας.
    Η γνώμη του άλλου είναι σεβαστή αλλά δεν χρειάζεται να είναι πάντα και αποδεκτή.
    Αγαπητέ φίλε Νίκο μιλάς μάλλον για τα σχόλια του κ. Θανάση Χατζηνικολάου σχετικά με τα νερά κ.λ.π. Πιστεύω πως πρέπει να καταλαβαίνεις την πίκρα που αισθάνεται και εκείνος, όταν ξαφνικά και μετά από καιρό τον «αδειάζουν» για το έργο που έχει προσφέρει, τον κόπο που έχει κάνει, το χρόνο που έχει αφιερώσει. Και μάλιστα δημόσια. Εσύ δεν είπες πως νιώθεις «Απογοήτευση!!!!!! Έκπληξη !!!!! Ξανά προβληματισμός!!!!!» & ότι «πέρασε από το μυαλό μου να τα παρατήσω γιατί δεν αξίζει το κόπο να διαθέτω το χρόνο μου και να τα ακούω και από πάνω!!!!!!» Άρα μπορούμε όλοι να κατανοήσουμε τον κ. Θανάση και να μην δώσουμε άλλο έκταση στο θέμα.
    Άλλωστε Νίκο ξέρεις πολύ καλά -ως γνήσιος νησιώτης- ότι «ο καλός καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται». Με την πρώτη δυσκολία που έτυχε τα παρατάμε;
    Ας κλείσει λοιπόν εδώ το θέμα από όλους, ας συνεχίσουμε όλοι να προσπαθούμε για το καλό του χωριού μας και ας μην αφήνουμε μικρά πράγματα να καταστρέφουν τις ανθρώπινες σχέσεις.
    Τέλος Νίκο θα ήθελα να παρακαλέσω για κάτι. Επειδή το blog δημιουργήθηκε για επαφή των συγχωριανών αλλά και των κοντοχωριανών μας, καλό θα ήταν να λείπει η ανωνυμία. Δεν υπάρχει λόγος να κρύβετε κανείς από κανέναν. Εδώ δεν είμαστε ούτε λαϊκό δικαστήριο, ούτε πρόκειτε να κατηγορήσουμε κάποιον για την άποψή του. Το σωστό είναι να ξέρουμε με ποιον μιλάμε.
    Αυτά τα ολίγα, καλή συνέχεια σε όλους!

    • Ειρήνη καλησπέρα.

      Είναι ευχαρίστηση μου να φιλοξενώ σχόλια σου γιατί είναι πάντα εύστοχα και με σκεπτικό που δύσκολα θα έδιναν το δικαίωμα σε κάποιον να διαφωνήσει μαζί σου.
      Συμφωνώ μαζί σου, όλοι μαζί θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας και για νέα λιμάνια
      αλλά και για αναδρομές στο παρελθόν άλλοτε νοσταλγικές, άλλοτε γλυκές και ίσως κάποιες φορές πικρές, όμως πρέπει να διδασκόμαστε απο τα λάθη μας και να μην επιτρέπουμε την επανάληψή τους.
      Όσο αφορά το θέμα των σχολίων απο ανώνυμους με ψευδώνυμο ή επώνυμους σχολιαστές και εγώ σαφώς θα προτιμούσα ΕΠΩΝΥΜΑ σχόλια,από περισσότερους
      σχολιαστές και φυσικά τακτικότερο σχολιασμό και όχι μόνο (στείλτε φωτογραφίες, άρθρα, κείμενα, προτείνετε θέματα και ότι άλλο νομίζετε χρήσιμο).
      Όμως δέν μπορώ να ΕΠΙΒΑΛΛΩ τον επώνυμο σχολιασμό, τουλάχιστον πρός το παρόν. Εκείνο που μπορώ να κάνω και το κάνω σχολαστικά είναι να απαιτείται οπωσδήποτε διεύθυνση e-mail για υποβολή σχολίου, να γίνεται έλεγχος στα εισερχόμενα σχόλια πριν δημοσιευθούν όσον αφορά την ύπαρξη άμεσων ή έμμεσων αναφορών που θα μπορούσαν να θίξουν κάποιον συγχωριανό ή γενικότερα πολίτη ώς πρόσωπο. Ακόμη ελέγχω την διεύθυνση IP αποστολής του
      κάθε μηνύματος ώστε κατα το δυνατόν να αποφύγω την ταυτόχρονη υποβολή σχολίων απο τον ίδιο υπολογιστή με διαφορετικά ονόματα.
      Φυσικά ελέγχω και ευτυχώς δεν έχει τύχη μέχρι τώρα να αναγκαστώ να περικόψω ή να μην εγκρίνω τη δημοσίευση σχολίου λόγω προσβλητικής ή χυδαίας φρασεολογίας.

      Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο ταξίδι.

      Νίκος Τραγάρης

  3. Ειμαι μαζι σας αγαπητοι φιλοι του χωριου μου και αγαπητοι συγχωριανοι!!!Δεν εχω προσωπικα με κανεναν και ολοι λιγο ως πολυ ξερετε οτι εχω υπηρετησει το χωριο μου δυο τετραετιες ως προεδρος κοινοτητας με συμβουλιο επταμελες τεσσερα χρονια δημοτικος συμβουλος και τελευταια αντιδημαρχος του πρωην δημου μας Μαραθοκαμπου.Σιγουρα λαθη και παραλειψεις εγιναν.ομως παρολα αυτα νιωθω ησυχη την σεινηδηση μου διοτι παραμερισα σχεδον καθολοκληρια τα επαγγελματικα μου καθηκοντα και αφοσιωθηκα κυριολεκτικα με την εξυπηρετηση των χωριανων μου χωρις κομματικες παροπιδες και κανενα αλλο διαχωρισμο.Και οι προηγουμενοι αλλα και οι μετεπειτα εκαστοτε προεδροι του χωριου εκαναν το καθηκον τους νομιζω με τον καλυτερο τροπο στον βαθμο δυνατοτητων τους αλλα και συμφωνα παντα με τις ευκαιριες και τις συκγυριες των εποχων.Συγκρουσεις και λογομαχιες εγιναν κατα καιρους αλλα παντα με γνωμονα το συμφερον του χωριου χωρις πραγματικα να θιξω στο ελαχιστο κανεναν απολυτως γιαυτο εχω και τις καλυτερες σχεσεις σχεδον με ολους τους χωριανους.Οι εκλογες περασαν ,ο κοσμος εχει αποφασισει να δοκιμασει και αλλες πρακτικες καθως και αλλες διαφορες προτασεις και πολιτικες.Ολοι μαζι και εγω ειλικρινα πιστευουμε για την καλυτερη διαβιωση μας σαυτο το μικρο αλλα πολυ δυναμικο χωριο που ζουμε αλλοι μονιμα και αλλοι περιστασιακα.Ειναι φρονιμο ομως να μην ισοπεδωνονται ολα οσα εγιναν απο τους προγεννεστερους και να θιγονται με τροπο μαλιστα ΕΙΡΩΝΙΚΟ και ΧΛΕΒΑΣΤΙΚΟ.Δυστυχως ειμαι και εγω ενας απο αυτους τους θιγομενους ηθικα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ!!!!!!Ειρηνη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τα συνεναιτικα γραφομενα σου και συμφωνω και με τις δυο σας που κανατε σχολιο οτι αυτη η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ αυτου του μπλοκ πρεπει οχι απλα να συνεχισει αλλα και να πλεσιωθει απο πολλους.Ειναι παρα πολυ σωστη και επιτακτικη η προταση σου Ειρηνη να μην κρυβομαστε πισω απο ενα ψευδωνυμο.Σας ευχαριστω!!!!!
    ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

    • Αγαπητέ φίλε Θανάση.

      Το σημερινό σου σχόλιο κινείται σε άλλο μήκος κύματος, αρκετά κοντά στο ύφος
      που θέλω να έχει η ιστοσελίδα «ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΑΙΪΚΩΝ» την οποία (όπως θα γνωρίζεις πλέον με τον πιο επίσημο τρόπο διαβάζοντας το χθεσινό μου άρθρο) εγώ κατασκεύσα,εγώ την ανάρτησα στο διαδίκτυο πριν απο 21 μήνες και εγώ αποκλειστικά την διαχειρίζομαι όλο αυτό το διάστημα.

      Βέβαια έχω παραλήψει να αναφέρω ότι αρχική μου σκέψη ήταν να την φτιάξω και να την παραχωρήσω στο Σύλλογο Σκουριωτών της Αθήνας «Η ΠΡΟΟΔΟΣ» ως μέσον έκφρασης και επικοινωνίας με τους συγχωριανούς απανταχού της γης , όταν παρά τις σφοδρές αντιδράσεις κάποιων, κρίθηκε ασύμφορη, οικονομικά αναποτελεσματική και ξεπερασμένη εκ των πραγμάτων η περιοδική έκδοση εφημερίδας απο τον προαναφερθέντα Σύλλογο.

      Όμως να την παραχωρήσω σε ποιον να την διαχειριστεί, ποιος από έναν Σύλλογο
      «σφραγίδα» δυστυχώς εδώ και πολλά μα πάρα πολλά χρόνια με την ανοχή και την ευθύνη όλων.

      Αυτά για την ιστορία,περισσότερα προσεχώς.

      Όσον αφορά τα σχόλιά σου το τελευταίο διάστημα παρά το ότι σε κάποιες εκφράσεις διαφωνώ απόλυτα (πάντα με ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω για τα συμβαίνοντα στο χωριό μας) νομίζω ότι τα δημοσίευσα άμεσα χωρίς να θελήσω να πάρω το μέρος κανενός.

      Ομως απο κάποιο σημείο και μετά τα πράγματα θεωρώ ότι άρχισαν να ξεφεύγουν.

      Ίσως δεν έλαβες υπόψη σου οτι το διαδυκτιο δεν είναι ραδιόφωνο που κατά την προσφιλή τακτική όλων των τοπικών παραγόντων βγαίνουν και λένε οτι νομίζουν εν θερμώ.Στο διαδίκτυο λοιπόν τα γραπτά μένουν και μπορεί να αποτελέσουν θέμα κριτικής και σχολιασμού για χρόνια.

      Βλέποντας ότι το πράγμα πήγαινε σε άσκοπες αντιπαράθεσεις «ραδιοφωνικού τύπου» (θα τις θυμάσαι ακόμη απο τα «δύσκολα» χρόνια της πρώτης θητείας σου ως Πρόεδρος της Κοινότητας Σκουραιϊκων) προσπάθησα έμμεσα με αλληγορικά άρθρα να δώσω το μήνυμα και την ρότα που θα ήθελα για το ταξίδι του ιστολογίου μου με στόχο να γίνει και πραγματικά ιστολόγιο όλων μας.

      Μάταια, η επιλογή μου οδήγησε σε λάθος συμπεράσματα και σε σχόλια που πιστεύω και εσύ θα προτιμούσες να μην έχουν γίνει με αποκορύφωμα το ατυχές σχόλιο «ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!»

      Πού ενώ έβαζε στο τραπέζι για συζητηση το πονεμένο θέμα των συλλόγων,έστω και άκαιρα, την συνέχεια του δεν την έχω καταλάβει ακόμη. Σε ποιούς και γιατί και με πιά αφορμή, αναφέρεται.

      Εν πάσει περιπτώση πιστεύω ότι διαχειρίστηκα την κρίση «Των Νέων των Σκουραιϊκων» μάλλον με μεγαλύτερη επιτυχία απ’ότι πολύ σοβαρότερες κρίσεις αντιμετωπίστηκαν από τους πολιτικούς ταγούς του τόπου μας.

      Τα σημερινά σχόλια όλων δίνουν ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας.

      ΕΙΔΩΜΕΝ……ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ,ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.

      Τα επιμέρους ζητήματα που έχουν τεθεί θα διευκρινιστούν σύντομα και οι παρανοήσεις που υπήρξαν πιθανώς δεν θα έχουν νόημα.
      Όμως δεν νομίζω το «να θίγονται με τρόπο μαλιστα ΕΙΡΩΝΙΚΟ και ΧΛΕΥΑΣΤΙΚΟ» , που αναφέρεις στο σημερινό σου σχόλιο, να αφορά με κανένα τρόπο το ιστολόγιο «μου» και εν δυνάμει επαναλαμβάνω «μας».

      Ελπίζω και εσύ να θέλεις να ταξιδέψεις μαζί μας,

      Υπόψη οτι για τους επί σειρά ετών αυτοδιοικητικούς εκπροσώπους της Κοινότητας Σκουραιϊκων εκδιδουμε και εισιτήρια διαρκείας, παρ’οτι την στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο στο σύνολο τους αγνόησαν την ιστοσελίδα μας επιδεικτικά όπως βέβαια και όλοι οί υποψήφιοι.

      Με εκτίμηση

      Νίκος Τραγάρης

  4. Καλησπέρα κι από ένα κοντοχωριανό!!
    Δε θέλω να μπω στα «χωρικά» σας ύδατα, παρά μόνο να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για τις συχνές αναφορές στο πρόσωπό μου και στα blog που διατηρώ!! Ευχαριστώ Νικόλα!!!
    Γνωρίζεις την άποψή μου για το θέμα, αλλά δε μπορώ να μην επισημάνω και μια φράση από το σχόλιο της «ανώνυμης συχωριανής σου», που εκφράζει κατά την ταπεινή μου άποψη, την απόλυτη ουσία του πράγματος : «Συνεχίστε την πολύ καλή ενημέρωση σας και αναδείξτε (με αξιοπρέπεια-αυτό γίνεται έτσι κι αλλιώς!!) κυρίως τις ομορφιές και τα νέα του μικρού χωριού μας».
    Καλή συνέχεια φίλε μου!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

